Mosa - Akıl ve Strateji Oyunu

Yuka Mosa - Akıl ve Strateji Oyunu

Yedi Çubuklu Akıl ve Strateji OyunuTemel kurallar:Kutu üzerindeki resme göre oyun hazırlanır.İki kişi ile oynanır ve kura ile oyun başlatılır.İleriye doğru hareket edilir, geriye dönüş yapılamaz.Sırası gelen oyuncunun 2 hamle hakkı...
9786059039598
960873
Yuka Mosa - Akıl ve Strateji Oyunu
Yuka Mosa - Akıl ve Strateji Oyunu
21.32

Yedi Çubuklu Akıl ve Strateji Oyunu

Temel kurallar:

Kutu üzerindeki resme göre oyun hazırlanır.
İki kişi ile oynanır ve kura ile oyun başlatılır.
İleriye doğru hareket edilir, geriye dönüş yapılamaz.
Sırası gelen oyuncunun 2 hamle hakkı vardır.
Oyunun dışındaki en son sıra hariç, diğer sıralarda en fazla 6 piyon olmalıdır.
İlk hamlede 1 adım ileri gidilr.
İkinci hamlede kaç adım ilerleyeceğini 1 hamlenin durumu belirler. 1. hamle yapıldıktan sonra piyonun durduğu sırada piyonun kendisi hariç diğer piyonların sayısı kaç tane ise, o kadar adım ilerleme hakkı elde edilir.
İlk hamlede oyunun dışına çıkılırsa, ikinci hamlede sadece 1 adım ileri gidilir. (Yani oyunun dışındaki piyonların sayısı kadar ilerleme hakkı elde edilmez.)
Her oyuncu kendi piyonlarını en ortadaki ince çubuğun diğer tarafına taşıyınca oyun son erer.
Kutunun üzerindeki resimde olduğu gibi piyonların sayısı bulunduğu sıranın rakam değeriyle çarpılır ve çarpımların sonucu toplanır. En çok puan alan oyuncu oyunu kazanır.

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786059039598

Yedi Çubuklu Akıl ve Strateji Oyunu

Temel kurallar:

Kutu üzerindeki resme göre oyun hazırlanır.
İki kişi ile oynanır ve kura ile oyun başlatılır.
İleriye doğru hareket edilir, geriye dönüş yapılamaz.
Sırası gelen oyuncunun 2 hamle hakkı vardır.
Oyunun dışındaki en son sıra hariç, diğer sıralarda en fazla 6 piyon olmalıdır.
İlk hamlede 1 adım ileri gidilr.
İkinci hamlede kaç adım ilerleyeceğini 1 hamlenin durumu belirler. 1. hamle yapıldıktan sonra piyonun durduğu sırada piyonun kendisi hariç diğer piyonların sayısı kaç tane ise, o kadar adım ilerleme hakkı elde edilir.
İlk hamlede oyunun dışına çıkılırsa, ikinci hamlede sadece 1 adım ileri gidilir. (Yani oyunun dışındaki piyonların sayısı kadar ilerleme hakkı elde edilmez.)
Her oyuncu kendi piyonlarını en ortadaki ince çubuğun diğer tarafına taşıyınca oyun son erer.
Kutunun üzerindeki resimde olduğu gibi piyonların sayısı bulunduğu sıranın rakam değeriyle çarpılır ve çarpımların sonucu toplanır. En çok puan alan oyuncu oyunu kazanır.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat