Bu Şehir Benimdir! Bir Dorylaion Filozofu
İnsan varoluşu ve zihnini alaya almak için yaratılmış bir hayatçerçevesi ve onun formal görünüşleri... O, esasen bir tiyatrodur.Çıldırtıcı tiyatro karşısında hakikatçırpınışı fikriyatının şehirden başlaması, tuhaf bir şekilde bu kitaba nasip oldu yani geçmişten bugüne yerine, yüzeyden derine bir sondaj. Böylelikle yine yüzeyin kaba görünüşünden (coğrafik döküm) başlasa da bilhassa Anadolu'da şimdiki zaman/bıçak sırtı hattındaki hayat yangınının geride bıraktığı ve de kül yığınından ibaret tarihinçağlar nispetinde derinliğine inmek. Elbette tez ve buna mukabil paradigma vardır.Anadolu bataklığında fikriyat aslında baştan itibaren tezdir ve bu stratejide artık egzistansiyel konfüzyon altında daha fazla sürüklenilemez. Tez yolunda inşa olan zihinçözümleyicidir. Konfüzyonda (filozofi) da mesele idraktedir ve hatta adı "büyük mesele"dir fakatçözümleyici zihin, savrularak yuvarlandığıçekim merkezine rağmen (ki aslı, tutkunun ruhun merkezine yerleşmesi olabilir) artık saf gerçeğin peşindedir. O sebeple ve hatta sayede ona "taş gibi gerçek" denir. Ulaşılan her gerçeklik taşının büyük legoda yerine oturması artık varolma hazzıdır. Zaman, modele güvenmek ve böylelikle modelin gerçeğe tekabül edişine itimat ve hatta itibar zamanıdır. Bu şehirde geçmiş birömrün hatıratı karşısında, Yakınçağ (MillîDerili Dikta vd.),Ortaçağ (Sakarya Vadii'nden Sıcak Esintiler) ve nihayet İlkçağ (Sandık) bölümlerişeklinde tasniflenen nihai hâl, bu kitap olmuş oluyor.
(Tanıtım Bülteninden)
İnsan varoluşu ve zihnini alaya almak için yaratılmış bir hayatçerçevesi ve onun formal görünüşleri... O, esasen bir tiyatrodur.Çıldırtıcı tiyatro karşısında hakikatçırpınışı fikriyatının şehirden başlaması, tuhaf bir şekilde bu kitaba nasip oldu yani geçmişten bugüne yerine, yüzeyden derine bir sondaj. Böylelikle yine yüzeyin kaba görünüşünden (coğrafik döküm) başlasa da bilhassa Anadolu'da şimdiki zaman/bıçak sırtı hattındaki hayat yangınının geride bıraktığı ve de kül yığınından ibaret tarihinçağlar nispetinde derinliğine inmek. Elbette tez ve buna mukabil paradigma vardır.Anadolu bataklığında fikriyat aslında baştan itibaren tezdir ve bu stratejide artık egzistansiyel konfüzyon altında daha fazla sürüklenilemez. Tez yolunda inşa olan zihinçözümleyicidir. Konfüzyonda (filozofi) da mesele idraktedir ve hatta adı "büyük mesele"dir fakatçözümleyici zihin, savrularak yuvarlandığıçekim merkezine rağmen (ki aslı, tutkunun ruhun merkezine yerleşmesi olabilir) artık saf gerçeğin peşindedir. O sebeple ve hatta sayede ona "taş gibi gerçek" denir. Ulaşılan her gerçeklik taşının büyük legoda yerine oturması artık varolma hazzıdır. Zaman, modele güvenmek ve böylelikle modelin gerçeğe tekabül edişine itimat ve hatta itibar zamanıdır. Bu şehirde geçmiş birömrün hatıratı karşısında, Yakınçağ (MillîDerili Dikta vd.),Ortaçağ (Sakarya Vadii'nden Sıcak Esintiler) ve nihayet İlkçağ (Sandık) bölümlerişeklinde tasniflenen nihai hâl, bu kitap olmuş oluyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 78,40 | 156,80 |
3 | 55,93 | 167,78 |
4 | - | - |
6 | 29,01 | 174,05 |
9 | 19,95 | 179,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 78,40 | 156,80 |
3 | 57,86 | 173,58 |
4 | - | - |
6 | 28,75 | 172,48 |
9 | 19,95 | 179,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 78,40 | 156,80 |
3 | 55,93 | 167,78 |
4 | - | - |
6 | 28,75 | 172,48 |
9 | 19,95 | 179,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 78,40 | 156,80 |
3 | 55,93 | 167,78 |
4 | - | - |
6 | 28,88 | 173,26 |
9 | 19,95 | 179,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 78,40 | 156,80 |
3 | 55,93 | 167,78 |
4 | 42,73 | 170,91 |
6 | 28,75 | 172,48 |
9 | 19,95 | 179,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | 78,40 | 156,80 |
3 | 55,93 | 167,78 |
4 | - | - |
6 | 28,75 | 172,48 |
9 | 19,95 | 179,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 156,80 | 156,80 |
2 | 78,40 | 156,80 |
3 | 55,93 | 167,78 |
4 | - | - |
6 | 28,75 | 172,48 |
9 | 20,04 | 180,32 |