Metaverse Dijital Oyun Psikolojisi Kolektif

Metaverse Dijital Oyun Psikolojisi

Metaverse ile sanal bir evren oluşturuluyor. “Evren ötesi” anlamında kullanılması şuradan kaynaklanıyor: Şu an fiziksel gerçeklik yani fiziksel dünya, yaşadığımız dünya var. Şimdi de bir sanal gerçeklik oluşturuldu. Üçüncüsü...
Stokta var
Kargo Ücreti: 45,00 TL
indirimli
381,15TL
Taksitli fiyat: 9 x 48,49TL
9789753537032
1220968
Metaverse Dijital Oyun Psikolojisi
Metaverse Dijital Oyun Psikolojisi
381.15

Metaverse ile sanal bir evren oluşturuluyor. “Evren ötesi” anlamında kullanılması şuradan kaynaklanıyor: Şu an fiziksel gerçeklik yani fiziksel dünya, yaşadığımız dünya var. Şimdi de bir sanal gerçeklik oluşturuldu. Üçüncüsü ise bilim kurgu. Bilim kurgu oyunlar var. Bu oyunlardan bir tanesinin şu anda 350 milyon oyuncusu var. Bu oyunlar o üç teknolojiyi birleştiriyor ve bir şekilde sanal bir cennet sunuyor.

Herkes kendi cennetini bilim kurgu çerçevesinde yazabilecek, oluşturabilecek, kendi holografik avatarını 3D olarak tasarlayacak ve bu avatarın içerisinde avatar arkadaşıyla o evrene girecek, orada sokaklarda dolaşacak, oyunlara girecek. Oradan çıktıktan sonra avatar arkadaşıyla restorana gidecek, yemek yiyecek. Mesela pop sanatçısı Tarkan, avatarıyla konser verecek, hemen sen de avatarınla oraya gideceksin. Tabii bunların hepsi tamamen sanal gerçeklik içerisinde olacak.

Metaverse iyi amaçlarla kullanılırsa hayatı kolaylaştırabileceği gibi iş ve ekonomi hayatını hızlandırabilir. Sosyal hareketliliği arttıramaz ama dijital hareketliliği arttırabilir. Sanal gerçeklik şu anda tedavilerde kullanılıyor. Teknoloji iyi amaçlarla kullanılırsa iyiye, kötü amaçla kullanılırsa kötüye hizmet eder. Teknolojiye karşı olmak yerine ‘onu ideallerimize uygun nasıl kullanırız?' diye düşünmek gerekiyor. İşte bu kitapta Metaverse ile Dijital Oyun Psikolojisi çok boyutlu olarak ele alınıyor.

Dijital oyunların etkileri, bağımlılığı, kişilerarası ilişkiler ve antisosyal davranışlardaki rolü, eğitimde ve hatta işe alım süreçlerinde kullanımı, metaverse, dijital avatarlar, kişilik özellikleri ile ilişkileri, çocuklara olumlu ve olumsuz etkileri gibi pek çok bölüm ile dijital oyun psikolojisi, alanında uzman yazarlar tarafından kaleme alınıyor. Faydalı olması temennisiyle.



(Tanıtım Bülteninden)


Kitabın Özellikleri
Hamur Tipi:
2. Hamur
Stok Kodu:
9789753537032
Boyut:
13,5 x 21
Sayfa Sayısı:
320
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
İnce Kapak
Dili:
Türkçe
Kategoriler:

Metaverse ile sanal bir evren oluşturuluyor. “Evren ötesi” anlamında kullanılması şuradan kaynaklanıyor: Şu an fiziksel gerçeklik yani fiziksel dünya, yaşadığımız dünya var. Şimdi de bir sanal gerçeklik oluşturuldu. Üçüncüsü ise bilim kurgu. Bilim kurgu oyunlar var. Bu oyunlardan bir tanesinin şu anda 350 milyon oyuncusu var. Bu oyunlar o üç teknolojiyi birleştiriyor ve bir şekilde sanal bir cennet sunuyor.

Herkes kendi cennetini bilim kurgu çerçevesinde yazabilecek, oluşturabilecek, kendi holografik avatarını 3D olarak tasarlayacak ve bu avatarın içerisinde avatar arkadaşıyla o evrene girecek, orada sokaklarda dolaşacak, oyunlara girecek. Oradan çıktıktan sonra avatar arkadaşıyla restorana gidecek, yemek yiyecek. Mesela pop sanatçısı Tarkan, avatarıyla konser verecek, hemen sen de avatarınla oraya gideceksin. Tabii bunların hepsi tamamen sanal gerçeklik içerisinde olacak.

Metaverse iyi amaçlarla kullanılırsa hayatı kolaylaştırabileceği gibi iş ve ekonomi hayatını hızlandırabilir. Sosyal hareketliliği arttıramaz ama dijital hareketliliği arttırabilir. Sanal gerçeklik şu anda tedavilerde kullanılıyor. Teknoloji iyi amaçlarla kullanılırsa iyiye, kötü amaçla kullanılırsa kötüye hizmet eder. Teknolojiye karşı olmak yerine ‘onu ideallerimize uygun nasıl kullanırız?' diye düşünmek gerekiyor. İşte bu kitapta Metaverse ile Dijital Oyun Psikolojisi çok boyutlu olarak ele alınıyor.

Dijital oyunların etkileri, bağımlılığı, kişilerarası ilişkiler ve antisosyal davranışlardaki rolü, eğitimde ve hatta işe alım süreçlerinde kullanımı, metaverse, dijital avatarlar, kişilik özellikleri ile ilişkileri, çocuklara olumlu ve olumsuz etkileri gibi pek çok bölüm ile dijital oyun psikolojisi, alanında uzman yazarlar tarafından kaleme alınıyor. Faydalı olması temennisiyle.



(Tanıtım Bülteninden)


Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 190,58    381,15   
3 135,94    407,83   
4 -    -   
6 70,51    423,08   
9 48,49    436,42   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 190,58    381,15   
3 140,64    421,93   
4 -    -   
6 69,88    419,27   
9 48,49    436,42   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 190,58    381,15   
3 135,94    407,83   
4 -    -   
6 69,88    419,27   
9 48,49    436,42   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 190,58    381,15   
3 135,94    407,83   
4 -    -   
6 70,20    421,17   
9 48,49    436,42   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 190,58    381,15   
3 135,94    407,83   
4 103,86    415,45   
6 69,88    419,27   
9 48,49    436,42   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 190,58    381,15   
3 135,94    407,83   
4 -    -   
6 69,88    419,27   
9 48,49    436,42   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 381,15    381,15   
2 190,58    381,15   
3 135,94    407,83   
4 -    -   
6 69,88    419,27   
9 48,70    438,32   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat