İktidarın Mülkiyeti ve Mülkiyetin İktidarı Seti - 2 Kitap Takım Halis

İktidarın Mülkiyeti ve Mülkiyetin İktidarı Seti - 2 Kitap Takım

Cilt I: ‘İnsanların kaderlerine hükmetmek' ihtirasına sahip iktidar/mülk, insanların kaderlerine hükmedilmesine rıza göstermesi anlamındaki itaat/ memluk ile alaşımlanmak için insanların kaderlerine hükmedilmesini mülkiyet...
9786057629142
1205074
İktidarın Mülkiyeti ve Mülkiyetin İktidarı Seti - 2 Kitap Takım
İktidarın Mülkiyeti ve Mülkiyetin İktidarı Seti - 2 Kitap Takım
241.50

Cilt I: ‘İnsanların kaderlerine hükmetmek' ihtirasına sahip iktidar/mülk, insanların kaderlerine hükmedilmesine rıza göstermesi anlamındaki itaat/ memluk ile alaşımlanmak için insanların kaderlerine hükmedilmesini mülkiyet aracılığıyla bir temellük ilişkisine dönüştürmeden ve memleket üzerindeki temlik tahakkümünün memalik meşruiyetine malik olma melekesi kazanmadan meliklik ve meleklik iddiasında bulunamaz. İktidarın mülkiyetine melik olan mülk, mülkiyetin iktidarına malik bir temlik ilişkisi kurmadan da bu temellük tahakkümünü varlık ve varoluşa dönüştürecek önce bir memleket emlakı (meliklerin/maliklerin çitlediği toprak parçası/ ülke/vatan/devlet) sonra da evrensel bir memalik emlakı elde edemez. Memleket olmadan memalik, memalik olmadan mülk, mülk olmadan iktidar ve iktidar olmadan da mülkiyet asla meşru olamaz. İktidarın/mülkün mülkiyetini kaim kılacak şey mülkiyetin iktidarı/mülkü iken mülkiyetin iktidarını/mülkünü daim kılacak şey de iktidarın/mülkün mülkiyetidir. Mülkiyet olmadan mülk, mülk olmadan mülkiyet, meşruiyetin sağladığı alaşımsal bütünlük olmadan da her ikisi kaim ve daim olamaz. Bu yüzden mülk ve mülkiyet kavramının, algısının ve olgusunun alaşımsal bütünlüğü sadece etimolojik değil aynı zamanda da ideolojiktir. Belki de ideolojik olduğu için etimolojiktir.


İnsanların mukadder kaderini takdir eden kadir-i mutlak bir kudret olarak mülkün mülkiyetine muktedir bir melik olması ancak fiziksel olarak mülkiyet emlakına malik, metafiziksel olarak da meşruiyet melekesine sahip bir ‘melek' (kutsal/ilahi/tanrısal varlık/kudret) olmasına bağlıdır.


Mülkiyet mülkün iktidarının, meşruiyet ise memlukların itaatinin satın alınması demektir. Tarih boyunca iktidar/mülk, mülkiyet ve meşruiyet karşılığı alınıp-satılan temlik ve temellük melekeleri ise özgürlük, eşitlik ve adalet olmuştur. Mülk/İktidar özgürlüğü, mülkiyet eşitliği, meşruiyet ise adaleti satın almıştır: Gönüllü veya zorla; kul veya köle olarak; yasa/asa veya kılıç/para ile; ekmek/emek veya felsefe ile.


Cilt II: Bir tarafı kul diğer tarafı melik, bir tarafı köle/memluk diğer tarafı malik kılan tüm eşitsiz temlik ve temellük ilişkilerinin kaynağı ve melekesi mülkiyetten mütevellit mülk ilişkileridir. Kaçınılmaz olarak kölelik/ memluk yaratan temlik ve temellük ilişkileri mülkiyetin mülk tahakkümünü eşitsizlik yaratma tekeline sahip tek meşru irade/meleke olarak kutsar. Böylece mülk tahakkümüne/temellüküne melik ve malik olan ‘en güçlü gücünü hak, boyun eğmeyi de bir ödev haline getirerek mutlak anlamda egemen olur ve hep egemen kalacak kadar da kutsal/meşru/melek hale gelir'. Mülk hiyerarşisine dayalı bu tahakküm ilişkisinde mülkiyet egemenliğin mutlaklığını tesis ederken meşruiyet de kutsallığını temin eder. Mülkiyetin, iktidarın mülkiyeti ile mülkiyetin iktidarını sadece soyut olarak meşruiyet üzerinden değil somut olarak da sınıfsal melikler ve malikler arasındaki ilişki üzerinden özdeş/alaşımsal kılan bir güce ulaşması onu sıradan bir ‘şey'/nesne/emlak olmaktan çıkartarak siyasetin, hukukun, kültürün, dinin, felsefenin, ekonominin alanında kadir-i mutlak bir ‘özne'/memalik haline dönüştürür.


Mülkiyet ‘güç ve kontrol' alanlarının/hukukunun tamamı üzerinden iktidarın mülkiyeti ile alaşımlanırken ‘kişilik' alanları/hukuku açısından da mülkiyetin iktidarının meşruiyet alanı ile alaşımlanır. Bu alaşımlanma sayesinde mülkiyet artık ‘bir kişiye bir mal üzerinde her türlü egemenliği sağlayan istisnai bir hak' olmaktan çıkarak ‘bir kişiye başka kişiler üzerinde her türlü egemenlik hak ve yetkisini kazandıran bir istisna-i nüfuz ve imtiyaz' melekesine dönüşür.


Sonuçta mülkiyetin ihtiyaç amacı ile alaşımlanmış sosyal, siyasal ve ekonomik sınıflar itibar, imtiyaz, istisna ihtiyaçlarının karşılanması karşılığında mülkiyetin ihtişam, ihtiras ve iktidar amaçlarının araçları olan kuramsal, kurumsal ve sınıfsal ödevlileri/ görevlileri tarafından memlukluları yasa/asa ve kılıç/para ile egemenlik/ temellük/memalik altına alırlar; özgürlük, eşit

Kitabın Özellikleri
Kitap Seti:
Var
Stok Kodu:
9786057629142
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020
Kapak Türü:
İnce Kapak
Dili:
Türkçe

Cilt I: ‘İnsanların kaderlerine hükmetmek' ihtirasına sahip iktidar/mülk, insanların kaderlerine hükmedilmesine rıza göstermesi anlamındaki itaat/ memluk ile alaşımlanmak için insanların kaderlerine hükmedilmesini mülkiyet aracılığıyla bir temellük ilişkisine dönüştürmeden ve memleket üzerindeki temlik tahakkümünün memalik meşruiyetine malik olma melekesi kazanmadan meliklik ve meleklik iddiasında bulunamaz. İktidarın mülkiyetine melik olan mülk, mülkiyetin iktidarına malik bir temlik ilişkisi kurmadan da bu temellük tahakkümünü varlık ve varoluşa dönüştürecek önce bir memleket emlakı (meliklerin/maliklerin çitlediği toprak parçası/ ülke/vatan/devlet) sonra da evrensel bir memalik emlakı elde edemez. Memleket olmadan memalik, memalik olmadan mülk, mülk olmadan iktidar ve iktidar olmadan da mülkiyet asla meşru olamaz. İktidarın/mülkün mülkiyetini kaim kılacak şey mülkiyetin iktidarı/mülkü iken mülkiyetin iktidarını/mülkünü daim kılacak şey de iktidarın/mülkün mülkiyetidir. Mülkiyet olmadan mülk, mülk olmadan mülkiyet, meşruiyetin sağladığı alaşımsal bütünlük olmadan da her ikisi kaim ve daim olamaz. Bu yüzden mülk ve mülkiyet kavramının, algısının ve olgusunun alaşımsal bütünlüğü sadece etimolojik değil aynı zamanda da ideolojiktir. Belki de ideolojik olduğu için etimolojiktir.


İnsanların mukadder kaderini takdir eden kadir-i mutlak bir kudret olarak mülkün mülkiyetine muktedir bir melik olması ancak fiziksel olarak mülkiyet emlakına malik, metafiziksel olarak da meşruiyet melekesine sahip bir ‘melek' (kutsal/ilahi/tanrısal varlık/kudret) olmasına bağlıdır.


Mülkiyet mülkün iktidarının, meşruiyet ise memlukların itaatinin satın alınması demektir. Tarih boyunca iktidar/mülk, mülkiyet ve meşruiyet karşılığı alınıp-satılan temlik ve temellük melekeleri ise özgürlük, eşitlik ve adalet olmuştur. Mülk/İktidar özgürlüğü, mülkiyet eşitliği, meşruiyet ise adaleti satın almıştır: Gönüllü veya zorla; kul veya köle olarak; yasa/asa veya kılıç/para ile; ekmek/emek veya felsefe ile.


Cilt II: Bir tarafı kul diğer tarafı melik, bir tarafı köle/memluk diğer tarafı malik kılan tüm eşitsiz temlik ve temellük ilişkilerinin kaynağı ve melekesi mülkiyetten mütevellit mülk ilişkileridir. Kaçınılmaz olarak kölelik/ memluk yaratan temlik ve temellük ilişkileri mülkiyetin mülk tahakkümünü eşitsizlik yaratma tekeline sahip tek meşru irade/meleke olarak kutsar. Böylece mülk tahakkümüne/temellüküne melik ve malik olan ‘en güçlü gücünü hak, boyun eğmeyi de bir ödev haline getirerek mutlak anlamda egemen olur ve hep egemen kalacak kadar da kutsal/meşru/melek hale gelir'. Mülk hiyerarşisine dayalı bu tahakküm ilişkisinde mülkiyet egemenliğin mutlaklığını tesis ederken meşruiyet de kutsallığını temin eder. Mülkiyetin, iktidarın mülkiyeti ile mülkiyetin iktidarını sadece soyut olarak meşruiyet üzerinden değil somut olarak da sınıfsal melikler ve malikler arasındaki ilişki üzerinden özdeş/alaşımsal kılan bir güce ulaşması onu sıradan bir ‘şey'/nesne/emlak olmaktan çıkartarak siyasetin, hukukun, kültürün, dinin, felsefenin, ekonominin alanında kadir-i mutlak bir ‘özne'/memalik haline dönüştürür.


Mülkiyet ‘güç ve kontrol' alanlarının/hukukunun tamamı üzerinden iktidarın mülkiyeti ile alaşımlanırken ‘kişilik' alanları/hukuku açısından da mülkiyetin iktidarının meşruiyet alanı ile alaşımlanır. Bu alaşımlanma sayesinde mülkiyet artık ‘bir kişiye bir mal üzerinde her türlü egemenliği sağlayan istisnai bir hak' olmaktan çıkarak ‘bir kişiye başka kişiler üzerinde her türlü egemenlik hak ve yetkisini kazandıran bir istisna-i nüfuz ve imtiyaz' melekesine dönüşür.


Sonuçta mülkiyetin ihtiyaç amacı ile alaşımlanmış sosyal, siyasal ve ekonomik sınıflar itibar, imtiyaz, istisna ihtiyaçlarının karşılanması karşılığında mülkiyetin ihtişam, ihtiras ve iktidar amaçlarının araçları olan kuramsal, kurumsal ve sınıfsal ödevlileri/ görevlileri tarafından memlukluları yasa/asa ve kılıç/para ile egemenlik/ temellük/memalik altına alırlar; özgürlük, eşit

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 120,75    241,50   
3 86,14    258,41   
4 -    -   
6 44,68    268,07   
9 30,72    276,52   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 120,75    241,50   
3 89,11    267,34   
4 -    -   
6 44,28    265,65   
9 30,72    276,52   
Ziraat Bankkart Combo
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 120,75    241,50   
3 86,14    258,41   
4 -    -   
6 44,28    265,65   
9 30,72    276,52   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 120,75    241,50   
3 86,14    258,41   
4 -    -   
6 44,48    266,86   
9 30,72    276,52   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 120,75    241,50   
3 86,14    258,41   
4 65,81    263,24   
6 44,28    265,65   
9 30,72    276,52   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
1 -    -   
2 120,75    241,50   
3 86,14    258,41   
4 -    -   
6 44,28    265,65   
9 30,72    276,52   
World Card - 100 TL ve üzerine + 3 taksit
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 241,50    241,50   
2 120,75    241,50   
3 86,14    258,41   
4 -    -   
6 44,28    265,65   
9 30,86    277,73   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat