Mevdudi'ye Armağan (Ciltli) Fatih Köçer

Mevdudi'ye Armağan (Ciltli)

“Her din ismini, ya kurucusunun yahut da hangi millet,hangi kavim içinde çıkmış ise o milletin, o kavmin isminden alır.Örneğin;Hristiyanlık, adını H.İsa'nın Hristiyan dininde karşılığı olan Hristos'tan;Budizm, kurucusu Gotoma...
9786059612432
938313
Mevdudi'ye  Armağan (Ciltli)
Mevdudi'ye Armağan (Ciltli)
34.30

“Her din ismini, ya kurucusunun yahut da hangi millet,hangi kavim içinde çıkmış ise o milletin, o kavmin isminden alır.

Örneğin;
Hristiyanlık, adını H.İsa'nın Hristiyan dininde karşılığı olan Hristos'tan;Budizm, kurucusu Gotoma Buda'dan;Zerdüştlük, kurucusu Zerdüşt'ten;Yudaizm "yani Yahudilik", ismini dinin ilk ortaya çıktığı yerdeki kabilenin adı olan Yuda'dan almışlardır.

İslamiyet dini dışındaki diğer tüm dinlerde durum hep aynıdır.İslam dini ise belirli şahıs ve kabilelere bu şekilde ayrıcalık tanımaması dolayısıyla,benzersiz üstünlüğün derecesine varmış bulunmaktadır.

"İslam” kelimesi belirli şahıs, kavim veya milletin malı olmadığından bu gibi şeylerle ilişkilendirilemez.

İslam, ne beşeri bir zihniyetin mahsulüdür; ne de belirli bir millete mal edilebilir.Beynelmilel bir din olup, gayesi İslam'ın hal ve hususiyetleriniinsanda meydana getirmektir.”

Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9786059612432
Boyut:
13.50x21.00
Sayfa Sayısı:
224
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-02
Kapak Türü:
Ciltli
Kağıt Türü:
Şamua
Dili:
Türkçe
Kategoriler:

“Her din ismini, ya kurucusunun yahut da hangi millet,hangi kavim içinde çıkmış ise o milletin, o kavmin isminden alır.

Örneğin;
Hristiyanlık, adını H.İsa'nın Hristiyan dininde karşılığı olan Hristos'tan;Budizm, kurucusu Gotoma Buda'dan;Zerdüştlük, kurucusu Zerdüşt'ten;Yudaizm "yani Yahudilik", ismini dinin ilk ortaya çıktığı yerdeki kabilenin adı olan Yuda'dan almışlardır.

İslamiyet dini dışındaki diğer tüm dinlerde durum hep aynıdır.İslam dini ise belirli şahıs ve kabilelere bu şekilde ayrıcalık tanımaması dolayısıyla,benzersiz üstünlüğün derecesine varmış bulunmaktadır.

"İslam” kelimesi belirli şahıs, kavim veya milletin malı olmadığından bu gibi şeylerle ilişkilendirilemez.

İslam, ne beşeri bir zihniyetin mahsulüdür; ne de belirli bir millete mal edilebilir.Beynelmilel bir din olup, gayesi İslam'ın hal ve hususiyetleriniinsanda meydana getirmektir.”

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat