XNA ile Oyun Programlama Ahmet Vural

XNA ile Oyun Programlama Oyun Fikirlerinizi Gerçeğe Dönüştürün!

XNA ile Oyun Programlama, oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek, bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek...
9789944711487
549485
XNA ile Oyun Programlama
XNA ile Oyun Programlama Oyun Fikirlerinizi Gerçeğe Dönüştürün!
40.32

XNA ile Oyun Programlama, oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek, bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek isteyenler için önemli bir kaynak.

Bu kitapla yalnız XNA öğrenmiş olmakla kalmayacak, bağımsız ve maddi imkânları kısıtlı bir geliştirici olarak bütün bir oyun projesini en başından başlayıp, en ufak detaylarına kadar tamamlamış olacaksınız. Kitap içerisindeki 2B ve 3B oyun projelerini uygularken kazandığınız deneyimin faydasını kendi projenize başladığınızda göreceksiniz.
Kısacası XNA ile Oyun Programlama hevesli oyun programcılarının ufkunu açacak bir kitap.


" Oyun programcılığı
" Bağımsız oyun geliştiriciliği
" XNA nedir?
" XNA ve XBox 360
" 2B grafikler
" Ses ve giriş işlemleri
" Nesne Yönelimli Programlama
" Oyun Programcılığı Terimleri
" Collision (çarpışma) algılama
" Yapay zekâ oluşturmak
" Ağ işlemleri
" 3B oyun geliştirme
" SkyBox nesnesi
" 3B oyunda kamera ve ışık



Sayfa Sayısı: 358

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Pusula Yayıncılık
Kitabın Özellikleri
Stok Kodu:
9789944711487
Boyut:
16.50x24.00
Sayfa Sayısı:
358
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2011
Kapak Türü:
İnce Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe

XNA ile Oyun Programlama, oyun geliştiriciliğinin temelleri hakkında bilgi edinmek, bir oyun projesinin fikir aşamasından yayınlanma ve dağıtım aşamasına kadar nasıl yürütüldüğünü anlamak ve bunları kendi başına gerçekleştirmek isteyenler için önemli bir kaynak.

Bu kitapla yalnız XNA öğrenmiş olmakla kalmayacak, bağımsız ve maddi imkânları kısıtlı bir geliştirici olarak bütün bir oyun projesini en başından başlayıp, en ufak detaylarına kadar tamamlamış olacaksınız. Kitap içerisindeki 2B ve 3B oyun projelerini uygularken kazandığınız deneyimin faydasını kendi projenize başladığınızda göreceksiniz.
Kısacası XNA ile Oyun Programlama hevesli oyun programcılarının ufkunu açacak bir kitap.


" Oyun programcılığı
" Bağımsız oyun geliştiriciliği
" XNA nedir?
" XNA ve XBox 360
" 2B grafikler
" Ses ve giriş işlemleri
" Nesne Yönelimli Programlama
" Oyun Programcılığı Terimleri
" Collision (çarpışma) algılama
" Yapay zekâ oluşturmak
" Ağ işlemleri
" 3B oyun geliştirme
" SkyBox nesnesi
" 3B oyunda kamera ve ışık



Sayfa Sayısı: 358

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Pusula Yayıncılık
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat