Beş Dakika Ahmet Kahveci

Beş Dakika

Beş Dakika, gerçek yaşamdan alındı. Her sözcüğü, her satırı, olayların her kesiti birebir yaşamın ta kendisi. Her insanın gerçeği kendine özgü olsa da yaşanan kimi gerçeklerin toplumun ortak duygularını ve değer yargılarını...
9786055014957
873301
Beş Dakika
Beş Dakika
67.50

Beş Dakika, gerçek yaşamdan alındı. Her sözcüğü, her satırı, olayların her kesiti birebir yaşamın ta kendisi. Her insanın gerçeği kendine özgü olsa da yaşanan kimi gerçeklerin toplumun ortak duygularını ve değer yargılarını oluşturduğuna, paylaşılmasının gereğine ve yararına ... Funda, zarif bir referansla izleyicileri selamladı, kemanı çenesine koydu. Yasemin Hanımla birlikte gök kubbe altında, onlardan başka kimse yokmuş gibi ara vermeden programdaki eserleri seslendirmeye başladı. Bir öncekinin ardından bir sonraki giriyordu devreye. Sıra Sibelius'un "Violin Concerto Op.47"sine gelince tıklım tıklım dolu salonda nefesler tutuldu. Eseri seslendirmeye başladığında kemandan çıkan ses, sanki salonda yankılanan doğal bir ağıt gibiydi; bu ağıt, Orta Anadolu bozkırındaki Ankara'da ve labirenti andıran okul koridorlarında yankılanıyordu.



(Tanıtım Bülteninden)


Kitabın Özellikleri
Hamur Tipi:
2. Hamur
Medya Cinsi:
Ciltsiz
Stok Kodu:
9786055014957
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
216
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2017
Kapak Türü:
İnce Kapak
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe

Beş Dakika, gerçek yaşamdan alındı. Her sözcüğü, her satırı, olayların her kesiti birebir yaşamın ta kendisi. Her insanın gerçeği kendine özgü olsa da yaşanan kimi gerçeklerin toplumun ortak duygularını ve değer yargılarını oluşturduğuna, paylaşılmasının gereğine ve yararına ... Funda, zarif bir referansla izleyicileri selamladı, kemanı çenesine koydu. Yasemin Hanımla birlikte gök kubbe altında, onlardan başka kimse yokmuş gibi ara vermeden programdaki eserleri seslendirmeye başladı. Bir öncekinin ardından bir sonraki giriyordu devreye. Sıra Sibelius'un "Violin Concerto Op.47"sine gelince tıklım tıklım dolu salonda nefesler tutuldu. Eseri seslendirmeye başladığında kemandan çıkan ses, sanki salonda yankılanan doğal bir ağıt gibiydi; bu ağıt, Orta Anadolu bozkırındaki Ankara'da ve labirenti andıran okul koridorlarında yankılanıyordu.



(Tanıtım Bülteninden)


Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat